Amatörfrisör och Helsingborg

 


Hejhallå!

 De senaste dagarna har jag suttit i skolan till 20:00 för att projektarbeta, men kul har vi haft... Anna och jag hittade Angelas snygging åp Facebook o satt o ropade massa fakta om honom till henne som hon inte ville veta, tillslut så skrek vi "NAKENBILD" och då var hon vid datorn på en röd sekund! Haha. Idag fick vi i alla fall redovisat vårt projekt! Det gick faktiskt finfint!

 Annat jag lärt mig de senaste dagarna:

¤ Pirate Bay är svenskt... (är det därför alla varit så jävla involverade? Och därför domaren heter Tomas Norström?)
¤ Enligt senaste numret ELLE tänker tjejer på sex en gång om dagen i snitt, och killar.. var 56:e sekund.
¤ Min sambo duschar i det varmaste vattnet vår dusch kan åstadkomma. Ca 70 grader? Jag skriker vid hälften!!
¤ Man ska inte klippa sig på Caco i Halmstad
¤ Man måste inte motionerat för att få lov att frossa i mat

 Ja, angående klippningen så tog jag äntligen tag i det idag. En jättefräsch ny frisersalong. Klipp 200 kr? Oj.. Måste testas. Ja, hon toppar håret, d.v.s att hon klipper av ungefär 1 mm av håret. Syns inte ett skit. Jag sa att hon skulle ta bort allt det slitna. Efteråt känner jag vid topparna och säger att det känns torrt. "Ja, men det är för att det är slitet där nere." JA EXAKT DÄRFÖR SKULLE DU KLIPPA AV DET... ÅÅååhhhh amaaatöööreeer och de var inte ens trevliga. Två 20-åriga tjejer som hade gått frisörskolan i HBG.. Blö!

 Angående frosseriet är det väldigt roligt! Erica är livrädd för att bo i huset ensam, och det får hon göra inatt eftersom jag skulle hem.
Hon bara "Jag ska äta massa massa maaaaaat! Jag ska FROSSA! Det förtjänar jag!"
Jag: " DU?! Du tog bussen till OCH från skolan! Jag har cyklat 1,8 mil och svettats som en gris!"
Erica med höjd röst: "DU, MAN MÅSTE INTE MOTIONERA FÖR ATT FÅ FROSSA. JAG VAR FAN PÅ TOA KL 5 IMORSE!"


 Nu är jag hemma i Helsingborg, har precis varit ute en runda med Sosso såklart.

 Hemma för en helg full med hoj och stoj! Imorgon blir det banken samt sola samt shoppa! Lördag är det systemet och sen inflyttningsfest hos ANNE&Myran och picnic med Emzz på Annes golv! Söndag är det Båstad med släkten för att fira pappa! Eh, vänta nu... plugget då? Jag har fan två tentor om två veckor och har inte ens börjat läsa...

 Nåväl. Öland på måndag!!! :D Ska bli så jävla kul! Jag ÄLSKAR min klass!


 Lady - Crossfire

 GODNATT människor!

Kommentarer
Postat av: MOA - tecknar, syr och filosoferar!

haha kan inte fatta att du inte visste att Pirate bay var svenskt XD

2009-05-15 @ 07:49:38
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: anzz

wiie inflyttningsfeest ;) har du sett emzz hyllning till alma på hennes blogg? ;P ses på lördag ;)

2009-05-15 @ 12:55:50
URL: http://anzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback