Changes

Jamen god natt på er! Har ni en god natt? Jag har.. Oj. Jag har inte lyft röven från datasoffan sen kl 18:00, nu e hon 1:15. KÄNNS BRA. Men fan, när man väl börjar pyssla med bloggen finns aldrig någon återvändo!

Hoppas verkligen ni ser alla små detaljer nu!? Jag har:
¤ ändrat RSS-symbolen
¤ fixat länk till när man klickar på headern
¤ tagit bort min profilbild
¤ satt dit en stor (så länge bara)
¤ tagit bort "Om" (WOW), 

OCH

lagt till Inläggsbrytningar i början och slutet av inlägg. Tror jag suttit med bara dem i 2 h nu. Gör och laddar upp, bara för att upptäcka att de är för korta. Gör om alla igen. Laddar upp + koder. För korta fortfarande. Morr... Sen när jag väl fått in dem så e den på sidorna SNE? Såklart? Så nu e de bara i början o slutet som ni ser. Ska nog ändra den sista förresten, så det står nån fin signatur istället.

Jaja. Adjö gamla röriga (?) headern!







Och godnatt kära vänner! Hoppas ni finner frid i min nya blogg!

Kommentarer
Postat av: MOA

ser knappt förändringarna, men det är fin fint! och jag känner för att spy av min mensvärk just nu :O save me heläg!

2009-05-08 @ 07:48:32
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Det ska bli spännande att se resultatet sen! :D

Tack så mycket föresten, är ganska nöjd med bilden själv..;)

2009-05-08 @ 12:48:03
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback