Rabarber och räkor

HAJ!

Igår ringde de från jobbet på Skansen och frågade om jag kunde jobba i helgen! Och det är fett viktigt att man ställer upp på sånt i ett sånt här jobb men jag var tvungen att säga nej eftersom vi ska jobba med projektet i helgen :( FAN... Menmen.. Det ska bli kul det med, spendera en solig dag vid en sjö. Jag ska bada!

Sen igår kom Anna och Angela hit, eftersom jag och Erica förberett för att grilla lax, klyftpotatis samt räkor (jag då). Marinerade dem i samma denna ggn, men även dill! Det luktade underbart! Det var nog godare i samband med sprit förra gången.. För denna gången mådde inte min mage så bra kan alla deltagare intyga.


Men laxen blev väldigt god iaf! Väldigt väldigt! Sen kom Glassbilen precis när vi snackade om att börja fasta, alltså bara dricka flytande saker.. Och glass blir ju flytande i magen? Så vi sprang ut och köpte Smack, och ÅÅH! Deee vaaa göööttt!


Sen satt vi och myste med hundarna och lyssnade på gamla sommarlåtar typ. Anna satt hela kvällen för att komma på namnet på "Här kommer sommaren" av Balsam boys... Den är inte bra! Seg!
 

Idag har vi haft redovisning om Vindkraftverk på engelska. Vi var sämst :P Haha vi var de enda som inte gjort powerpoint-press.. Men läraren sa att han "heller" inte är bra på det.. Men hallå.. Vi är bra på det, vi pallade bara inte? Varför lägga ner energi på en kurs inte ens läraren lägger nån form av energi på?


Nu ska jag och Erica baka rabarberpaj!
  ...och mitt hår blev svinlockigt efter duschen idag!

Kommentarer
Postat av: MOA - tecknar, syr och filosoferar!

du är lat:O ge mig glass :O

2009-05-07 @ 18:32:15
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:25:34
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: moa

fan vad najs din skit :O

2009-05-07 @ 20:53:43
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bloggen blev snygg xD

2009-05-08 @ 09:36:03
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback