Entrecôte och Zac Efron



= DREGEL!!!!

Jag, Erica, Angela, Deniz, Lisa, Tilda, Hanna och Sara bokade bord på Yoss, och för min del blev det Entrecôte och grillad klyftpotatis, väldigt gott!! Inga studentpriser direkt men det det hade vi förtjänat!

Sedan skulle vissa hem, och de andra på spontanbio, jag ville mest hem och sova men insåg att jag skulle hamna på Facebook, så det blev SF för mig med! Änglar och Demoner hade tyvärr redan börjat, så det fick bli "17 again", med Zac Efron. Jag har alltid ansett att han är en sån alla fjortisar gillar och bla bla bla. Men jag kan intyga, att FY HELLLVEEETTEEE vad snygg han är!

Själva filmen var väl lite sämre, men vad gör det när Zac är med i alla scener? OMG, det låter som om jag är 17... IGEN!





Idag ska jag steeeeeka! Det blir Båstad framåt 1-tiden, sen grilla med familjen ikväll :)

Vad har ni för planer? =)




Kommentarer
Postat av: MOA

nått fel med 17 lr -.- jag menar din bror är det, dissa inte honom så, jag är ju 18 you know ;) blink-fucking-blink

2009-05-30 @ 22:03:41
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback