Gråtskratt och köttfärsklippor




Jaha, det var minsann inte mycket till plugg idag heller. Imorgon är sista dagen att plugga. Och här sitter jag.. Vafaaaan, kan bara tentorna KOMMA NU! STörigt att alla andra har tis + fre, medan jag har tors +  fre. Fusk! VIll ju bara bli av med dem... Men på fredag är det fest är det bestämt iaf! TJOHO!

Igårkväll var jag ute och cyklade en sväng nerom Grötvik o.s.v. Kollade Eniro hur långt det var sen. Oj, 8 km? .. Jävlar... Sen ringde MLI<3 upp mig sen o vi snackade lite gött innan hon skulle fortsätta dregla över George Clooney, som jag för övrigt fick 5 sms om den kvällen, att han var på Cityakuten.. JAJA, JAG FFS INTE TREAN ASSHOLES.
 
MLI ville va med på bild ;) <3 Sen även del av cykelvägen genom Grötvik! Wonderbar!


Sen satt jag och Erica och åt lite vid varsin ände på köksbordet. 2 minuter senare satt vi och grät av skratt för att jag berättat att jag sagt till mamma o pappa när hon skulle flytta in, att jag tror hon opererat läpparna och brösten... Haha jag skrattade mest för att jag var så pinsam som berättade det, men uppenbarligen hade hon jävligt kul åt det. Så jag smsade pappa sanningen sen. Att hon inte gjort det alltså :P

Idag har jag typ legat och solat ryggen och pluggat lite. Sen var jag och handlade yoghurt och en liter mjölk. Sen drack jag en liter mjölk. Sen var jag mätt i 3 timmar. Nu ska jag strax laga köttfärssås, sen blir jag förhörd på Ekologihelvetet ikväll.

Hoppas allt e bra med ALLA... MÅÅÅNDAAAAAAAAAAAAAAG!

: *





Kommentarer
Postat av: din mussl med underbett

tack krabb : ) (ler med underbett) längtar till dagen jag får fota dig :D





längtar tills måndag också för den delen..

2009-05-27 @ 12:23:04
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: LLs Äventyr/FOGG

Halloj!



Lägg till din blogg på FOGG så blir din blogg lättare funnen. Se bara till att lägga under rätt kategori! :)



Ha en fin dag! Kul sida o fina bilder ;)

2009-05-27 @ 18:18:06
URL: http://llsaventyr.blogg.se/fogg/
Postat av: MOA

skicka länk på var du hitta det för jag kan inte hitta det när jag går in på hemsidan -.-

2009-05-27 @ 23:11:37
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

LOIS!

Nu får du faktiskt uppdatera din blogg lite oftare...jag har ju inget att läsa annars...:(



Puss på din min gurka! ^^

2009-05-29 @ 12:23:14
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback