Rensat vänner



Hej!

Nej, det är inte så illa som det låter, jag har bara nyss tagit bort 44 vänner på Facebook, och du är ju kvar ;)
Skulle vilja ta bort ännu fler, men känner mig lite dum, för jag träffar ju dem faktiskt ibland. Men jag SKITER väl fullständigt i vad typ Hugo (klycklingdräkthånglet Hugo) gör på fritiden?! Jag vill bara ha max 100 vänner, jag har kvar dem jag tycker är intressant att hålla sig uppdaterad om vad personen gör. 

Så använd nu Facebook för att håll kontakt med dina vänner, istället för att samla på dig så många vänner/turkar som möjligt för att verka populär! Och nej, inget menat mot nån, speciellt inte mot Isa eftersom hon kommer känna sig träffad då vi brukar prata om dethär med turkarna :P Men nejnej, ni gör som ni vill!

Nu vill jag ha sol! Jag ska öppna en kall nu. Jag har en i kylen, och imorgon flyttar jag hem, så vad göra?


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAR DU KVAR MAAAJ?

ANNARS FÅR DU SMISK OCH KANSKE INTE FÅR SE BILDER PÅ MIN BROR ^^

2009-05-29 @ 22:31:05
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback