Valborg!

Hej goda vänner! Ledsen för min sega blogg uppdatering på senaste tiden. Fullt upp faktiskt, speciellt igår när jag låg och stekte hela dagen i en stol.

Vi börjar med torsdagen; VALBORG:
Efter en cykelfärd med inhandlingar från kvällen med Sofia + storasystern så fick jag panik och ångest och typ grät för att jag ångrade mig att jag bestämt den där satans jävla grillningen, ville så jävla gärna till Lund. Men min kära vän Sofia kom på en makabert bra idé om att vi sticker hem och gör vid oss, sticker till Lund, och sen direkt till grillningen?

Stråååålande idé min vän! På 3 kvart hade jag duschat, plattat håret, klätt mig, sminkat mig samt packat allt jag behövde med mig. Sen att vi missade tåget och fick vänta i 40 min hör inte hit, jag solade ryggen ändå så det var ingen waste!

LUND VAR GALET! Vi vandrade runt i 1 h för att leta efter McDonalds efter vägbeskrivning av Emelie som utgick från fel biograf än den vi var vid. Men vi fick våra cheeseburgare och drog till stadsparken.

Min 16 åriga kusin hittade vi i en buske, inte visste hon var hon hade röven, ännu mindre sin mobil.

Simon Ljung såg ut att komma direkt  från en maskerad. Han vinglade runt o sparkade på plastpåsar.
 Simon Ljung, en kompis från HBG

   Parken

 
 Lite skräp bara
 
 Lagom överdruckna på vägen hem


Sen cyklade vi hemom Sofia och sen upp till Lillis jättemysiga kolonistuga på Närlunda i HBG. Där blev det grillning och massa mys!



   

Sen bar det ner till The Tivoli för ett par härliga timmar, efter en galen cykeltur med Tuuuudor och polisen ropade åt oss med megafon när vi susade i zickzack ner för en livsfarlig backe, jag körde, hon där bak..

TACK för typ en perfekt dag, dock var Lund och grillningen bäst! :)

LOVE




Kommentarer
Postat av: emzz

du var sååå fin i håret :D

2009-05-03 @ 15:58:41
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback