bee tuge



Godförmiddag typ! Känner att det snart vankas nudlar här. Vilket nog nörjar bli en ful vana men det är ju så himla smidigt o gott när man kommer hem efter en skoldag fram till kl 12.

Igår satt jag och pluggade en liten stund i alla fall, sedan kom Emelie hem (hit) vid halv 10 och Sanne hade bakat morotskaka som "vi" bjöd på och sen gav vi presenter. Så det blev inte mycket mer plugg den kvällen kan jag säga men roligt hade vi!

Idag var det bara 9-11-skola eftersom vi gick lite tidigare då vi inte fattade någonting. Känns bra eftersom tentan är i övermorgon. Så nu ska jag plugga non-stop idag tänkte jag, eventuellt litet avbrott då och då för lite roligare saker men det är väl okej eller? Tvättiden sköt jag fram till mellan 15-18, så det är bra. Blir ingen träning idag i alla fall, inte imorgon heller tror jag. Har för mycket att göra. Blö!

Nej usch det här var en onödigt inlägg. JAJA

 

 


Kommentarer
Postat av: MOA

sv: nej adanda har inte gjort dem! hennes mamma( när hon levde) hade tyop köpt dem och hon tänkte på mig när hon såg dem så jag fick dem :P haha

2009-11-30 @ 22:28:49
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 18:07:10
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback