sad plant




Heeeeeej! Hoppas allt är bra med er mina kära vänner..

Med mig? Jo.. Här funkar det väl. Tisdagen kom med den hemska nyheten att "min" älskade lilla vovve Picasso blivit tvungen att avlivas efter att de upptäckt tumörer i mjölte och lungor. Det var så hemskt när pappa ringde för att berätta det. Han grät i luren och det gjorde jag med. Ingen sa nåt typ. Stackars farmor, så ensam hon måste känna sig... Det är nästan det värsta av allt.. Kommer kännas så tomt på somrarna, man kan inte traska ner till farmor, hämta vovven och sen gå långrunda i de ljumma sommarkvällarna, något som blev flitigt utnyttjat denna sommaren och tack gud vad glad jag är för det....

Förövrigt.. Ja, gårdagen var ledig och jag tog mig till stan och shoppade lite. Ögonen var svullna och ögonlocken valkade sig.. Det är något jag insett, det går INTE att shoppa när man känner sig ful!

Sedan var jag o bonkade Erica på SATS på kvällen, innan jag drog till Thomas för att gratulera på födelsedagen med glass o paket! Och han blev jätteglad... Han har tydligen tack-fobi, vilket passar min present-fobi men vi skötte det båda snyggt får jag lov att säga.

Kl 7:00 kom jag hem, lade mig o sov i 1,5 h innan det var dax att sticka till skolan för 2 h onödig jävla lektionjävel. Sen har jag varit på Eurostop och Rusta nu o småshoppat lite. Nu är det dax för plugg innan det är Afro med Sanne, Sofie, Erica och Angela ikväll!  Imorgon blir det Helsingborg =)



 



 


love










Kommentarer
Postat av: MOA

<3

2009-11-12 @ 18:27:26
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback