fact aero




Hopp galopp!

Jag vill vaccinera mig nuuuuuuuuuuu! Så jag har det gjort! Men nej, jag är skriven i HBG, så får ingen lapp till vårdcentralen här i Halmstad. Men ska ringa dem imorgon o prata med dem. Tänk så får jag komma på direkten imorgon? Ska jag göra det då? Jag ska ju hem till HBG i helgen.. Frågan är om man blir sjuk eller inte. Bättre att vänta tror jag, förlorar ju inget på det.

Idag hade jag labb ända till kl 17, det var tråkigt :( Nu ska jag skriva 2 labbisrapporter, + kanske de två från förra veckan som jag aldrig gjort (men jag fattar faktiskt inget!!). Idag spelade jag o Erica fotboll med en negerbulle i labbsalen. Slutade med att jag trampade på den.. Och sen åt jag upp den, färdigtuggad är bra !

Jag klarade kemitentan btw :D 50%, 50p var G... Jag fick 50 ;) Så det var naaaaaaajs!

Samt att Anne och Emma kommer hit nästa fredag :D:D Fan vad kul! Då blir det ututututut :D

OCH... Jag är leeeeeeeedig imorgon! KNEEP MEY :D Jag ska till stan o shoppa boooooots för jag står inte ut med mina skor längre. De stinker..





CHIPP


Kommentarer
Postat av: MOA

du komemr gå baklänges och sen hamna i koma efter sprutan :O

2009-11-10 @ 21:59:59
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2009-11-10 @ 22:57:33
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

snälla säg att negerbullen inte var ute ur sin förpackning än när ni spelade med den :P

2009-11-11 @ 11:22:10
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback