fellas cop




Hello hey! Sitter här i min ensamhet, det är faktiskt väldigt skönt även om det alltid är roligare när MLI är hemma...

Anne och Emma tog bussen hem vid 13 efter att ha mött upp mig för en frukost på McD bestående av bl.a. Big Mac, McFlurry o.s.v.. Sedan GICK jag hem från stan. Tog typ en halvtimme men kändes som 1 min eftersom jag pratade med Sofia hela vägen :)


Gårdagen då? Jo, Anzz och Emzz kom till Lollzz vid 6-tiden, då bjöds det på tacos och sedan lyssnade vi på musik, sminkade oss själva och andra... Slutade med att Sanning-eller-sanningkorten, SÄLLAAAAAAAAN..


SNYGGEMZZ








Sedan tog vi bussen in till stan vid 10 och drog till The Corner där vi hittade ett gäng trevliga killar som hade en nyckel till en efterfest o de skyddade nyckeln med sitt liv. Jag tänkte ett tag att jag skulle svälja den men idag är jag glad att förnuftet slog till, eller att Emma och Anne stoppade mig..

Efter Corner skulle vi dra till B&B men det låg inte alls där jag trodde men vi hittade dit med hjälp av några trevliga vägvisare. Sedan ringde jag Thomas som var hemma och sen kom han ut och följde med mig o E och A in på B&B. Som visade sig vara en dålig idé eftersom det typ var vi 4 på hela stället :P Men det var fan stort och bra musik (enligt Anne) så nån dag när det e folk hade det nog kunnat bli riktigt bra! Vi stack ut igen och skulle dra hemåt, fast Emzz o Anzz tog nyckeln och så följde jag med tommen hem istället, bra kompis som jag är.



Julmust !!

Fii fan vad mitt (våra) huvud bultade när jag vaknade. Det är väl aningen bättre nu, så länge huvudet hålls still i alla fall. Skulle ut och gå 9 eller 11 km med T nu men vi sket i det, så nu har jag inga planer för kvällen alls och det är så himla skönt! Senare ska jag ta fram snackset som aldrig åkte fram igår, samt lussekatterna, och se på film. Men nu blir det först lite plugg. Kanske det.



 




Kommentarer
Postat av: MOA

ey snygging när ska vi leka ;)

2009-11-22 @ 00:24:26
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

haha snyggjag............... :D

2009-11-27 @ 14:18:06
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback