man muss




Åh sicken dålig dag! Vädret o kemilaborationen gjorde att jag var förbannad redan när jag vaknade. Trots att jag, Anna och Erica kastade chokladbollar/-bullar/negerbullar-/bollar/kokosbollar i korridorerna så har dagen varit DÅLIG. Tur man bara går 10-12 de resterande två dagarna. Sen blir det till mormor i helgen =)

Om man blandar Salsa och Creme fraiche så.. ja, det blir så jävla gott iaf! Gärna med lite sallad i också.. Mums! Lagom att kränga när man ska till gymmet om en timme. Fan vad jag inte vill det, jag kommer ha motvind både dit och hem.. Fast mest hem. Det suger. Men ikväll är det True blood, blir väl att Emelie o jag vandrar upp till Sanne o Sofie som vanligt!

Det blev förresten Espressohouse igår, sen gick vi o kollade i affärer o detta tog sammanlagt 4 timmar. Halv 8 kom vi hem. Vad fan hände här? Sen hann man knappt äta o duscha innan det var dax för House och Hell's kitchen.


Jag vill åka skidskor och gå på julmarknad!!! Men det bara regnar :C






 

Kommentarer
Postat av: MOA

den kvällen/dagen då den bilden togs var så kul!! :P haha det var väl den då jag ramla ner för backen? :P

2009-11-04 @ 22:35:36
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

bilder får du i kväll tant :P

2009-11-05 @ 09:18:33
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback