nicht must




Så vidare till lördagen! Moa och Cum stack till GBG vid 10, och efter en stadig frukost o en dusch begav jag mig till Båstad med mamma o pappa.

När vi kom fram var det FEM!!! grader inne i stugan.. Ute var det 7, det var seriöst skönare ute! Men vi eldade brasa och det tog sig bra så när Sofia och Sandra anlände vid halv 8 var det aningen varmare iaf :) Då hade jag iofs lyssnat på Holly Dolly o dansat o shottat lite i ett par timmar, det värmer ju med...


 





Så då var det alltså melonvodka o grejor som gällde hemma hos mig tills vi drog ner till pepes vid 10-tiden efter nattamat INNAN själva festen.. På Pepes fick man röd fjäderboa o snygga masker som till slut hela dansgolvet kryllade av! Jag gav dock min boa till en transa, det blev glad :)

Efter en kväll fylld med tequila, fjädrar och betalning mot att vi hånglade så vinglade vi hemåt, Sandra däckade på golvet och jag i soffan med munnen full av macka.

Mådde väl lite sisådär på söndagen, men det var inte värre än att jag kunde ta mig till Halmstad. Sedan spenderade jag kvällen framför datorn med omelett, samt uppe hos Sanne och Sofie o kollade på På smällen :)








Kommentarer
Postat av: MOA

haha DET blev glad XD

2009-11-02 @ 17:20:33
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback