nons handler



Hellooo!

Idag känner jag mig flitig. Eller ja, jag tillbringade 2 timmar i skolan mellan 10 och 12. Sen hem, sen träning eftersom jag inte tror boxning varit en bra idé ikväll eftersom jag körde väldigt mycket armmaskiner igår. Väntar mig en KAABOOOOM med träningsvärk.

Nu har jag epilerat benen (båda..) vilket inte skett sedan -76. I somras alltså, och nu ser de ut som hallon. Får hoppas det lägger sig tills imorgon. Ikväll väntar hårfärgning! Jag tänker inte ha i den en sekund för länge, köpte nämligen svart-brunt istället för mörkbrunt och jag vill INTE ha svart! Jag vill bara ha muuerk for hilvede :'

NUUU tror jag att någon ropar att det är mat. I min fantasi. Vilket betyder att jag ska gå ut och laga själv. Blir det iisi (vårrulle i micron) eller advanced (omelett)? Ja det återstår att se...

Förresten, har du sett bilden du är taggad i på facebook? Du är ju nästan naken!!!






Söta! Ingelstorps strand i somras



Kommentarer
Postat av: MOA

hatade det smset du skickade igår kväll -.-

2009-11-25 @ 23:30:27
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback