stahl linger




Detta möts man alltås av när man kommer till min kära mormor:







Så vi kan säga att familjen RR gått upp i genomsnitt 3 kg var under den här helgen. Tur det är hårdträning måndag, onsdag och torsdag för min del!


Aldrig har jag varit med om att 2,5 h bilfärd hemåt gått så fort. Jag läste återigen i Twilight-boken, och jag tror jag läste ca 60 sidor (MAX) på 2 h. Visst, de är på engelska och tempot drabbas väl hårdast, men seriöst.. Jag kan fan tänkta mig åka på 16-timmars-bussresatill nån skidord igen om jag bara får ha den boken med mig!

Nu är man nyduschad, skönt att vara hemma. Mindre skönt är att mormor skickat med mig 10 kg mat hem och att jag inte pluggat NÅGONTING den senaste veckan. Det ska jag alltså ta igen ikväll. Senast 10 blir det sängen. NU FULLT ÖS MVL 





Kommentarer
Postat av: MOA

lolls hemma :D:D gulligt att din mormor dukat upp så för er!!! är boken så bra? borde jag läsa den nångång i livet? :P

2009-11-08 @ 21:36:15
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback