swea sun




Godeftermiddag!

Det skiner en stor lampa på Halmstads himmel idag. Jag undrar var kontakten är! (Citat från Den modiga lilla brödrosten.. <3) 
Fast jag ser de mörka molnen sakta infinna sig där de ska och alltid gör.. Men jag har iaf hunnit med att gå på Shape kl 11 imorse med Erica, FY FAAAC vad hört det var. Jag dog typ! Sen körde jag 20 min crosstraining som inte var mycket bättre det. Och sen styrka på det. Nu. Är. Jag. Sluuut!

Nu ska jag käka lax och bada. Sen blir det kaaanske lite plugg. Ikväll är det lördagsmyyyyyys! Och imorgon är det söndagsmyyyyyys!





Kommentarer
Postat av: MOA

have you had the talk talk? ;)

2009-11-29 @ 13:33:26
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback