these clock

 



Okej, fredagen fredagen! :D Tenta fram till kl 13, kan ha gått hur som helst, typ 50/50 att jag klarade den (eller inte) men skit samma, då får man väl göra om den, värre än så blir det inte!

Sen hade jag eld i röven trots att bussen till HBG inte gick förrän 16:45, men jag sprang runt som höna utan hue o packade o grejade. Så småningom anlände man till HBG runt 18-tiden, pappa hämtade upp mig och Moa och Camilla som redan befann sig i HBG. Gjorde vid oss hos mig, innan vi stack vidare till söta Cassie som bor inne i Söderpunkten, hur mysigt som helst! Camilla o Moa shottade tequila för glatta livet, märktes mer på vissa dock ;)



   




Efter att ha gått nerom Tivoli o insett att man inte kommer in 18 utan Kingston så traskade vi till Knutan där vi helt sollika stöter på gamla söta goa Tobbe och Padde på Tapaz! Det blev Utposten med dem, shottade Gold strike som smakade kanel o hade små äkta guldflarn i sig. Skitgott! Sen drog vi vidare till Tempel kl 2 (de stängde ju ändå inte förrän kl 5!) o där träffade vi Raisio, Kimmie, folk från Svalöv o.s.v.. Skitkul! 



  



Sedan började kvällen lida mot sitt slut, från att vara 3 så var vi plötsligt 7 som skulle ta taxi men det löste sig o sen vandrade vi genom halva Ramlösa i rasande fart, host!! Däckade i säng vid 5 efter en fet kväll som började på topp, sjönk till bottnet o sen steg till toppen igen! :)


 





Tack för en skitrolig kväll! <3


Kul händelse:

Jag dansar med en kille i typ Freddy Kreuger-tröja och som målat en framtand svart. Så petar jag med fingret på hans "svarta tand", men det visar sig att det var en äkta glugg.... Äckligt! SEN BET HAN MIG I KINDEN o det blev liksom bitmärke fast saknades vid ena framtanden. Alltså inbillade jag mig inte! AAHH





Samt när vi skulle gå hem, och Camilla hade sina strumpor i skorna som hon bar på för hon hade ont i fötterna, så tappade hon strumpan ur skon, o Moa som gick bakom ropade:
"Hallåå, strumpan!!" /Moan
"Ja, vad är det?" /Cum



bäst :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback