you 60




Heeej!

Åh jag är på så bra humör.. Har varit på Halmstads julmarknad med Sanne och Sofie, gått runt o kikat lite o handlat lite och fått stämningskänslor, om det sen var julstämningskänslor kan man ju diskutera men mysigt vare! Köpte väääärldens gulligaste lilla ljusgrej. I love it! 


 






Igår stack jag till Thomas vi 17-tiden. Sen lagade vi pastagratäng med massa grädde och bacon (tränar man så måste man äta!).. Sen kollade vi på filmen "House of Flying Daggers" som var bra! Imorse åkte vi ut till Galgberget och gick 3kmsrundan och kollade på dimmig utsikt över Halmstad. Mysigt!



Nu måste jag plugga. Känns ju rätt lönlöst men man måste försöka. Idag fyller min fina sambo MLI år så vi får fira henne lite smått ikväll när hon kommer :) GRATTIS BABE!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback