ale surround



Hej på er!

Borde arbeta upp en vana där jag uppdaterar bloggen typ i alla fall en gång om dagen. Men här händer ju faktiskt ingenting?! Jag har varit i skolan, fotat kemifacit med min gamla sambo, varit på EuroStop o köpt bandlös BH eftersom jag e fredags bara fick stoppade ner banden innanför klänningen men sen sprang jag runt med de hängande ut under armarna ändå. Fräsch!

Ikväll är det True Blood :) Jag är jätteglad för det, inte för att det är så jääädra bra, helt ok bara, men att vi alltid sticker upp nyduschade till Sanne och Sofie ovanpå kl 22:00 (vi är alltid typ nån minut sena också) o sen tittar vi tillsammans alla 4, ibland 6 med marsvinen. Ikväll har jag o Emelie lide godsaker som vi MÅSTE äta upp innan bäst-före-datumet går ut. För det är väl stor risk väl liksom?

Nu ska jag plugga. Tjohej!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback