big acid




Denna helgen har börjat rätt bra tycker jag! Först skola mellan 9 och 12, sedan skulle jag, Anna och Angela testa nya sushistället som ligger mitt emellan Emelies och min lägenhet, och skolan. Emelie var redan hemma med mötte upp oss och hänkade på hon också!

Där satt vi i nästan 2 timmar och ät och trots att det var första ggn som Emelie gjort mer än bara hälsat på Anna och Angela så kändes det som om vi skrattade oavbrutet i 2 timmar. T.ex så har jag och Emelie fått hemmagjord saft av Anna. Så vi började prata om Annas safter som vi nu druckit upp och som var så goda och det gick bara utför med den duskussionen... Kul var det i alla fall!

Lite av det goda..


Emelies bild


Nu har jag bränt 425 kcal på Sats och svetten börjar torka och jag börjar bli kall så nu vankas det nog ett hett bad känner jag. Sen blir det till att plugga ikväll!

Ha en kul fredag!






Kommentarer
Postat av: Johanna

recept på pajen är att göra smuldeg (2dl mjöl, 1½ dl socker & 200gram margarin) sen skivar du 2 bananer och lägger i botten av formen som du smörjt med margarin :P bananen i botten och sen över med smulpajen :P

2009-10-24 @ 22:48:12
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Testa gör bananpajen idag med dig.

Jag lyckas bättre med min bananpaj än när jag gör äppelpaj. haha



GLÖM INTE HA VANILJSÅS TILL!

2009-10-25 @ 12:37:11
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback