buffert hoyt



Det blev som bestämt Båstad igårkväll :) Mycket nöjd med att jag åkte dit, jag hamnade definitivt vid bordets pratgladaste och skrattvänligaste folk och hade skitkul åt både mjölkningar och flensostar och åt att bestämma ett liknande djur åt alla som jobbade. Obetalbart :D





  


Maten var det inget fel på heller, eller ja, jag hamnade ju bredvid sällskapets mest kräsna damer Moa och Elaine men för övrigt var alla nöjda!







Elaine och jag


Snodde alla bilder övan från Moa såklart!


Sedan blev det tyvärr lite bråk på slutet mellan chefen och någon enligt henne med "dåliga alkoholvanor" så då blev alla irriterade, så jag hann med sista tåget hem till Halmstad som gick 22:37, fast det var inte många minuter för tidigt jag kom...

Väl hemma hade Emelie kommit från sin lediga vecka som hon spenderat hemma i Åkarp. Så vi satt och pratade lite i hennes säng innan jag däckade sött.

 




Kommentarer
Postat av: MOA

jag är inte kräsen - jag vet jag vad vill ha!

2009-10-23 @ 20:17:55
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback