observation beau

 

 

Hej vänner och fiender!

Äventyrlig dag idag. Upp med tuppen (10-tuppen) för att träna med Erika, den gravida nunnan så att säga. Sedan blev det hemfärd, dusch o.s.v. Sen bakade jag scones!




Dom ser godare ut än de var. Om ens det. Men det var nice ändå.


Efter ett otal timmar av plugg och telefonsamtal blev det bänkning framför TV:n med sambon. Sedan var det House och Hell's Kitchen, två av tre saker jag INTE missar under veckorna.












Nu är det godnatt för idag, imorgon ska jag plugga vidare samt boxas med nunnan på kvällen. Förmodligen vill Sofia följa med mig till Halloweenfesten på Pepes på lördag, så jag e happy!happy!!

The Tivoli med Moa och Camilla på fredag för övrigt, eftersom Moa blir 18 just idaaaaaaaaag!! GRATTIS TILL NYTATUERADE HENNE, kika gärna in o hälsa ;)



Bay fo now ma frenns!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: MOA

tihi tack(A) längtar till fredag!!! :D:D:D

2009-10-28 @ 11:21:17
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Isa

glöm nu inte att hon måste ha kingston kort för att komma in på tivoli som 18 :)

2009-10-28 @ 18:39:01
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback