pause fat




YOoo.. Shitta mama ("-en Liten Mama Sushi tack") vad mätt jag e. Fick tips av Johanna (Silvia) att göra bananpaj. Tyckte det lät så djävula gott så jag bestämde mig för att saaattsssaaaaa idag!

Gjorde min vanliga tonfisksallad o.s.v. Och sedan skulle jag alltså skiva bananer o strö över smuldeg. Smuldegen då alltså. Insåg att jag inte hade annat än flytande margarin, så jag fick ta Lätta-smör. Inte okej. Sen hade vi inget socker förutom sockerbitar, så jag skulle alltså stå o hacka Emelies sockerbitar (grannarna tycker nog redan jag låter för mycket när jag skär morötter o.s.v.. :S), men jag kom på en smart idé att ta lite varmt vatten o lösa upp sockerbitarna däri. Inte fy skam idé! Bara det att jag tog typ för lite mjöl. Och jag glömde även smörja formen. Så bananerna blev det som glaserade med smält socker o kanel, o typ hårda sega bitar som smakade som banankola. Och ett stort glas kall mjölk. Så helt misslyckat vill jag inte påstå att det var. Fan att jag inte fotade! 


För övrigt! Skola mellan 9 och 16:30 idag. Riktigt trögt, men redovisningen är över, nu siktar på mot nya tid... förlåt, tentor. Fredag kl 9-13 gäller tentamen i Allmän Kemi del 2. Wuhu. Sen e det dock hem till HBG o gå till The Tivoli med Moa o Cum o det ska bli sketkul :D

Lördagen funderar jag dock skarpt på Halloween på Pepes. Någon som är sugen? Sov o förfesta hos mig, nemas prob :D




Emelies bild


Nu ska vi ner o hämta tvätten. Sen måste jag plugga, har typ inte gjort det på 2 dagar :(




Kommentarer
Postat av: MOA

shit va annorlunda du ser ut på den bilden :O sött med luggen! FREDAG<3<3 hur gör vi? sova hos dig förfest hos dig? ;);)

2009-10-26 @ 21:10:47
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: j

hej.

Jag har en tävling på min blogg om att vinna en ny bloggdesign.

Om du är intresserad så gå gärna in på min blogg och läs mer om tävlingen.

Va gärna med och lycka till;)

kramar Julia

2009-10-27 @ 14:56:50
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback