quick darn



Lalala! Tralal... aaa, hej ! Kort skoldag idag, lång igår! Bytte nämligen labben från idag till igår, för att jag ska kunna åka ner till Bowstad och tillsammans med Moa och alla andra från jobbet äta en förhoppningsvis god middag på Sand för att sörga (vissa "firar" dock) att Adanda ska sluta o gå i pension.  Det blir kuuuuuuul :D (ikväll) :P

Efter labben igår som slutade kl 17 stack jag och Sofie på boxning kl 18. Kl 19 var jag hemma igen, tog en "snabb"dusch på en halvtimme, begav mig till Hemköp och köpte choklad (man blir lycklig av choklad) och cyklade vidare hem till Thomas som jag väntade mig skulle öppna sittandes i rullstol eller nåt. Knappast, det där myggbettet på hans mage var ju ingenting, och han hade energi som en endoterm reaktion (kemi, kemi, kemi..) efter att ha legat ner i 3 dagar. Jag var ju trött som en annan. Men vi glodde lite på TV och sen även True Blood. Sen pallade inte jag cykla hem så jag sov över där, men kl 6 imorse skulle han till jobbet så det var för mig att traska hem, lägga mig för att sova i 2 h, och sen sticka till skolan kl 11. Skum sömndag.

Nu ska det tvättas hår, ätas, pluggas innan kvällen. See yo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback