shop you




Söndagmorgon = inte må prima.

"- Så mycket drack vi inte.. väl?" o.s.v.

Utstämpling kl 12 efter dusch o packning. Gick till Teaterns Café och åt frukost/lunch, jag köpte även en macka som jag skulle ha på bussen. När vi ätit klart lämnade jag brickan i ett sånt diskställ som man skulle och brukar. Väl på bussen inser jag att jag också glömde mackan där. LÖÖÖÖÖÖÖNT. Hittade för övrigt knappt till bussen och Sofia den jäveln som övergett mig för att gå till Nk och köpa te, svarade inte i telefon för att fungera som GPS som hon sagt. LÖÖÖÖÖNT 2. Tur jag är så bra att jag hittar ändå.

Satt i 7 h och 15 min på den jävla bussen. Sov typ varannan minut. Ipoden dog vid 17:00. Hemma 21:00. = yeah you heard me. Överlevde visst ändå.



Idag har jag varit i skolan och sedan varit och tränat och sedan gjort tonfiskssallad. Tjohej! Livat leverpastej. I helgen ska vi nog fira Sofie här i Halmstad, hoppas bara det slutar bättre än förra gången!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback