usual hinder




Hej hopp!

Idag var jag i skolan och efter det blev det stan för att hitta jacka och skor. Det finns bara ett problem. Såna skor jag vill ha existerar typ inte! De är för höga, för låga, för klumpiga, för spetsiga, saknar spänne, för mycket nitar, fel färg, ej skinn, o.s.v. GAH!!

Jacka letade jag också efter, och jag köpte hem en också. Men jag är inte nöjd. Den såg så himla fin ut på när jag stod inne på H&M. Halsduken matchade perfa o.s.v. Men sen gick jag inte på Indiska, hittade ännu snyggare jackor där, lite roligare än en helt vanlig enfärgad ju! Men jag kan inte köpa alla 3 för det skulle bli typ 2500. Inget jag äger just nu med andra ord. 


 



Denna är den enda jag hittade bild på. Denna är från Indiska. Snygg i varje fall!

Jag ska inte shoppa ensam, det går alltid åt helvete!











Kommentarer
Postat av: MOA

snyyyyggg!!

2009-10-13 @ 21:41:55
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback