Australia o Martini





Men dock inte samtidigt =) Det började med att jag o MLI satt och fixade med vår nya TV och gjorde så att kanalerna hamnade nåååååååågorlunda bättre i ordning. Nu är inte TV4 på kanal 2, utan på kanal 4, och SVT2 är på kanal två. Fiffigt va? ;)

Sen cyklade jag in till stan och strosade runt där innan jag träffade Thomas utanför McDonalds och gick och fikade. Det var trevligt, vi pratade om Pepes i lördags och allmänt om livet. Känns som om jag känt honom längre än jag har.. Sen hade han tyvärr tvättid så jag följde honom hem och sen cyklade jag hem och ösregn och storm (motvind såklart) som var så kraftig att jag flera ggr fick sätta ner foten eftersom cykeln stod helt still. Jag var så förbannad när jag kom hem så jag visste inte vart jag skulle ta vägen... jag AVSKYR motvind. Who don't?

Sen fick jag ett sms från Thomas om att vi borde ses igen o kolla film nån dag, och eftersom jag visste att ingen av oss hade planer den kvällen så blev det redan samma kväll. Han hämtade upp mig, vi käkade pizza hos honom och sen såg vi på Australia. Den var lång men klart sevärd! Vi hade det mysigt. Efter filmen så var det till att ta bussen hem för mig, jag fick springa som en idiot för att hinna, men jag hann.. (tyvärr? :P)


 
Snygga elllor!??




När jag kommer hem så hittar jag Sanne och Emelie smått (?) berusade på Sannes matta och iklädda svarta kläder och höga klackar.. Så det var bara för mig att joina, på med svart klänning jag lånade av Sanne, fram med Minttushotten, Asti och Perlino på det.

Det gick ovanligt snabbt för mig att komma i stämning... Vi spelade "Jag har aldrig.." med en hel del spännande nyheter, samt att vi kom på regeln att man inte får använda händerna, varken till att dricka ur vinglasen eller vända kortet. Det blev en hel del skratt, musik och dans under kvällen. Kl 3:30 vinglade jag ner i trappuppgången till vår lägenhet iförd enbart trosor. Och nej, jag träffade faktiskt ingen på vägen ner ;)








  

 







Kommentarer
Postat av: emzz

oooh, har du lite kärlek på gång? :D

2009-09-07 @ 19:51:05
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback