city's paler




Godmorgon, godmorgon, hör Lollo sjunga glatt.. ♫

Idag skiner solen! Trots att jag inte lade mig förrän halv 3 inatt så vaknade jag ändå pigg kl 9 och såg att himlen var alldeles blå! Men så insåg jag att jag också var ensam i lägenheten :( Jag som ville in till stan och strosa en stund mitt på dagen och kanske fika.. Espresso house, fan vad sugen jag är... Men nej, Emelie är hemma över helgen och Sanne och Sofie ska måla, så jag ska inte störa dem. Egentligen mste jag verkligen plugga men ni vet hur det är.. Allting är väl roligare än kemi?

Moa hade kanske tänkt komma hit i helgen men en idiot som jag är så kom jag på NU på lördagsmogonen att jag faktiskt har nåra timmar över. Speciellt när det är fint väder liksom? Men nu har hon andra planer och jag får väl sitta här med min fucking Zumdahl-Zumdahl (kemiboken) och readin' readin'..

Igår satt jag, Anna, Angela och Erica kvar i skolan och skrev labbrapporter från torsdagens laboration. Jag och Erica hade fruktansvärt kul ett tag, vi skrattade så vi inte kunde andas och det slutade med att vi grät av skratt. Jag tror det höll på i typ 5 min.. Efteråt kom vi inte ens på vad det var som var SÅ kul.. Men fy fan vad skönt det kändes efteråt :)


 


Sen fick jag cykla hem eftersom mamma och pappa tydligen var på väg upp hit med lite saker som jag skulle ha i lägenheten. Sen lagade vi schnizel med ris tillsammans i vårt kök, det var nog det godaste som lagats i vårt kök sen vi flyttade in, förlåt Emelie! ;)

Sen stack mamsen och papsen hem, och jag stack hem till körskoleläraren (som faktiskt heter Thomas.. Tommen!) som bor i stan.. Vi tittade på Boy A, sen var det Derailed (!!) på SVT1 och sen var det Pirates på typ fyran.. Tiden bara flög fram! Men vi hade roligt, drack lite öl och råkade gegga in varandra i tuggummi.. Hmm... Ja, men halv 3 cyklade jag från stan till Andersberg, jag var fan livrädd hela vägen men träffade konstigt nog inte en kotte! Men bara för att jag ska ska åka MC i veckan! Ha!

Nu funderar visst Moa på att komma hit men hon kan inte komma förrän 3, och allt stänger ju 4 :/ Så vi får se hur det blir.


Ha en fin dag nu!  ☀

PS Moa kommer sen :D:D







Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 11:01:39
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: D E L L A

sv; Tack själv :D

Allt bra?

2009-09-12 @ 12:56:13
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: MOA

jag kommer nu :D:D:D

2009-09-12 @ 13:53:27
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul det är att läsa om din dag och dina tankar :D

Du är så söt och rolig!

Du får berätta mer om vad som hänt när jag varit borta sen...

Vi ses imorgon kväll i alla fall!

2009-09-12 @ 17:33:02
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback