horror ham




Spänningen håller i sig och mystiken tätnar! Moa åkte hem med tåget kl 19 och jag cyklade hem till Andersberg, gick raka vägen upp till Sanne och Sofie för att hålla igång berusningen så länge som möjligt. De bjöd på bön/ost/tomatsås-gratäng, faktiskt himla gott! Lyckan höll i sig då jag lyckades få med dem att "ta nån enstaka öl" på Bulls igen, så vi cyklade in till stan vid  9-tiden...






Bara det, att ska man ta en enstaka öl så blir det sällan nån enstaka öl. Denna kvällen var inget undantag..

Jag drack öl och de drack vin. Den rödhåriga drack vitt och den vithåriga drack rött. Hihi..  Så sen satt vi där ett rätt bra tag och snackade, rökte och pratade snusk. Himla trevligt! Sen blev Sanne och Sofie danssugna men jag hade verkligen inga partykläder.. Jag hade lackleggings, höga skor och en lång kofta. Men vafan, tänkte jag! Nu kör vi!


Vi stack bort till Harrys och drack Grasshopper, en grön underbart god drink som smakar mint.. 
 

Grasshopper


3 cl Crème de Menthe, mintlikör
3 cl vit kakaolikör
3 cl grädde



Sen blev det mer öl och vin där. Sen var vi verkligen in dancemood så vi skulle bort till Moon/Valentine och kolla vad som var öppet, men på vägen dit sprang vi på det relativt nyöppnade The Corner där det var gratis inträde. Vi köpte cider och upptäckte sedan till vår stora förvåning att där fanns ett stort dansgolv där nere med massor med folk! Där dansade vi vidare till kl 3 innan jag gick på korvjakt med två jättetrevliga killar, och sen cyklade jag och Sofie hem medan Sanne slant efter, det är inte alltid lätt att komma hem sittandes på ett cykelstyre.... ;)

Tack för en skittrevlig kväll med många ärliga svar ... Haha! 




Nä, nu... 




KEMI <--



Kommentarer
Postat av: MOA

sv: NEJ DU ÄR SÖÖÖÖT!

2009-09-15 @ 23:16:40
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: musselslem

SV:jag vill jucka med dig till den låten..

2009-09-16 @ 00:17:20
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback