Kemihelvetesskitfuck ♫





Hej =) Jag är glad =) INTE.............. Jag låg redan 4 kapitel efter i kemiboken efter den här veckan, och idag hade vi 4 h kemilabb, som vi gjorde TVÅ försök på = TVÅ labbrapporter. Får panik av att alla i min klass uppdaterar sin status på Facebook stup i kvarten om hur mycket de pluggat idag. Jag har lyssnat på musik med MLI. Mycket mycket roligare! ♫ ♫

Började med gamla hederliga som Michael Jackson och Roxette, spårade ur till Britney Spears och Black-Ingvars, avslutades med Caramell, Mauro Scocco och Jumper. Och nej, det är inte alkohol med i bilden! För gudarna vete hur det skulle slutat då.. Däremot är det te inblandat...


Imorgon är jag ledig! Härligt, MLI med, nästan, så när som på en lektion mellan 8-10 = ingen sovmorgon för henne :(

Sen ska vi in till stan och gå fram till kl 15 då jag ska fika med körskoleläraren. Kanske blir bio med! Vem vet...

Nu ska jag sova efter att min dator stängde av sig mitt i labbrapporten som jag glömt spara. Läs; kasta mig från fönstret. GODNATT vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback