perma copy




Hej!

Jag vet att jag är dålig som en gnu på att uppdatera.. Ska försöka göra fler korta inlägg istället för ett enda fetelångt som ingen orkar läsa...

Var i alla fall i Båstad och jobbade i helgen! Det var faktiskt väldigt kul förutom att höra att det går vissa rykten om en, men som tur var inget jättejättehemskt! Det var extra kul att mr O stod utanför ICA när jag hoppade av bussen på fredagskvällen. Hur stora var de oddsen liksom? Men jag gömde mig bland pantautomaterna ..

Köpte förresten halsduk och vantar på Monki i fredags med så nu klarar jag mig hela vintern :D

  

Tänkte köpa jackan med men så hade jag inte tillräckligt med pengar och nu är jag faktiskt glad att jag inte köpte den :) Men visst lyckades jag rätt bra med att rita färgen på den?


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback