rising corn




Hej veeennnääärr!!

Jag lever! Och frodas? Nej. Tyvärr inte så mycket att uppdatera  er, mina kära, med..

Jag har gått i skolan hela veckan. Åt en QP på McDonalds en dag på lunchen med Anna och Angela. Tränade afro en dag. Tränade maskin en dag o jag blev så jävla svettig!!.. Eh.. För övrigt..

Just ja, igår testade jag att göra lasagne efter skolan, det blev faktiskt gott :)

Sen drack Emelie och jag vin och kollade på Sex and the city-filmen, sen Mona-Lisas leende, och sen Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Fan vad äcklig den sistnämnda är egentligen! För att vara så "gammal"?




   

 





Ja, idag skulle jag plugga plugga plugga, typ 24 h i sträck hade jag tänkt. Gick upp lite för sent, pluggade en timme, sen stack jag och Emelie till EuroStop för att fika på Espresso House<3, och vi kom hem för typ två timmar sen..


 



 och sen dess har jag suttit här.. Jajaja. Nu ska jag faktiskt plugga resten av kvällen.

Om 4 min ska vi dra ut varandras datasladdar! Saken är bara den... Att min dator löverlever rätt länge på det fulladdade batteriet ;) Nej, fan!! 









CHAILATTE <3





Kommentarer
Postat av: MOA

folket vill ha mer uppdateringar samt bli bjudna på lasagne så att man får hälsa på! :P

2009-09-26 @ 19:35:04
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback