spole net





Krävs lite uppdatering här ser jag!

Njaaa njoo jomen livet flyter på! Består till stor del av kemi just nu, men jag har även varit och klippt mig, krängt Lidls små panpizzor <3, fått reda på att jag ska jobba i Båstad igen i helgen :D,  och... Nja, inget mer :)


Fick en 2 år försenad födelsedagspresent av Sanne förra veckan :D



Fick 6 par HK i olika färger och mönster. Helt underbara :D



  


För övrigt tycker jag mest att vi äter, men gott är det :D

Söndagar går vi upp till Sanne och Sofie och kollar Dexter 22:30.
Tisdagar, alltså ikväll, kollar vi True Blood 22:00, och innan dess ska vi även käka linsburgare. Mums!


Nej, nu återgås det till kemin här. Adios!









Kommentarer
Postat av: MOA

What's up med rått röven? :S:S

2009-09-17 @ 00:28:16
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är ju helt frl på det, vi kollar ju på dexcter på måndag och true blood på onsdagar. Och prestenten var faktiskt bara ett halv år försenad!

2009-09-19 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback