Uppdatering var det här!

 


Hej alla!

Nu har jag uppdaterat gårdagens inlägg om Pepes-avslutningen och lagt upp lite fler bilder och viktig info :P Så kika gärna!

Nu har iaf skolan börjat! Ska läsa bara en kurs på helfart nu första halvan av terminen, då vi ska läsa kemi hela tvåan, såvida man inte e smart och byter bort de två som inte är obligatoriska men som jag inte pallat göra. Vi får se sen hur det blir med den saken.

Det var rätt trevligt att vara tillbaka, men direkt när vi satt oss i skolbänkarna så kändes det som om det inte var längesen jag satt där.. Så nu känns allt precis som vanligt igen. Skillnaden är att jag inte har 5 liter svett i kläderna när jag kommer fram till skolan, eftersom jag bara har max 2 km att cykla numera. Himla skönt alltså!


Igår tog jag och Emelie det mest lugnt och satt vid datorerna och såg på Legally Blonde 2 i ögonvrån, men sen vid 22:30 tog vi varsitt marsvin (Eli och Xena) och gick upp till Sanne och Sofie och kollade på Dexter. Fan vad bra avsnitt det var igår! Visst, jag följer inte det så extremt som andra men jag vet vad som har hänt (ganska bra iaf..) och igår var skitspännande!





 










Idag hade jag bara en kort föreläsning, sen cyklade jag ut och bröt mig in i mitt gamla hus ute i Söndrum och hämtade min cykelnyckel som varit borta hela sommaren. Men jag hittade den! Jippi!

Emelie slutar inte förrän vid typ halv 5 idag men då ska vi i alla fall göra tacos, fast med KÖTT den här ggn och inte tonfisk (inget ont om tonfisk dock!).

Nu ska jag sätta tassar på våra möbler för annars blir det aldrig gjort. På lördag kanske Angela, Erica och jag ska ut till Anna och käka kräftor och äta Toblerone-fondue för att ta igen allt vi missat i sommar =) MUMS!



Puss på er!


 
Ps Sexy bitch ÄR BÄST





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback