without bowl




Idag är jag förresten ledig :) Vaknade 8:15 av ett sms från T om att sushistället där vi skulle luncha idag hade semesterstängt, så vi ska ta det en annan dag. Så jag stängde av alla mina alarm, somnade om och vaknade 11:40! Så jävla skönt :D

Nu har MLI gett sig av till skolan, eller ja, för ett tag sen så hon okmmer väl typ snart hem igen. Jag tänkte cykla och köpa crabsticks men å andra sidan är det kasst väder så jag kanske skiter på det? Eller iaf skjuter på?

Igår tränade jag, Sanne och Sofie 30 min spinning och sen 30 min core.. Det var jobbigt, men som sagt, man återhämtar sig alltför snabbt efteråt! Jag vill vara död hela kvällen efter ett pass! (för att slippa plugga kanske, ja..) men imorgon ska jag vs Erica och Sanne vs Sofie köra boxning, det blir svinkul!

Efter träningen igår hade Emelie lagat middag till mig, pasta med Philadelphiaost med soltorkade tomater och basilika, och sen blandade vi in stekt kassler och vitlök där i. Smarrigt !!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback