free shit




Okej, jag kan ALDRIG mer blogga i hela mitt liv nu! Jag har råkat komma åt nånting som gör att alla mina bloggbilder även hamnar på min bilddagbok.. HEEEEELT utan förklaringar! Och det krävs ibland kan jag sääää!

Och jag hittar inte heller hur man tar bort det.. Tror jag. Det får ett försök till. Vägrar ta bort hela mitt bdb-konto eftersom jag laddat upp över 5500 bilder där som inte finns nån annan stans :(

Iaf. Idag köpte tommen o jag ringar :D

Min ser ut typ såhär
okej det var ju jääävligt bra att det inte går att klistra in! NO SHIT.. vad förvånad jag blir.. Det finns inte ens Word på denna datorn. Jag kan inte plugga. Om jag inte vill skriva i Anteckningar eller direkt i ett mail då.

Nä jag såg fram emot att blogga men hinner inte lägga in bilder från mobilen efter min härliga dag i Picassoparken. Så jävla härligt i solen, helt mysigt rödbrun i ansiktet nu!

Och nu är det STEEEEEEEEEEP med Carro o Emma !! I FUCKING SMOKIN LOVE IT! Så jävla kul :) sen corepuls på det. Magrutorna blir tydligare o tydligare kan jag sä.. Nu e det bara maten som ska fixas med.. B&J varje dag är inte bra för varken mage eller magsäck.


Vi hörs snart igen och då ska jag skriva ett ordentligt inlägg. Faktiskt! FUCKthiskt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback