underage uncertainty



HALLAODÖ!

Det bläääääääser som vanligt i Halmstad idag. Nu är jag ensam hemma tills imorgonkväll. Men det gör inget, för jag hade tänkt att få en skolgrej klar. Hade varit helt underbart att bli klar med den och nu har jag två hela dagar att bli klar. Ska bara va på 2 sidor så det e sjukt gött =)

Men det e ju inte kul att va hemma själv ikv o så, så jag hade först tänkt åka till Båstad men ma o pa skulle inte dit förrän imorrn o Moa skulle inte va hemma. Och vad är Båstad utan dem!? Så jag åker nog dit imorrn över dagen så får jag lite klippt i trädgården, lite solat förhoppningsvis o sen en grillning med familjen innan jag återvänder hem :)





Jag var på A-berg en sväng igår och hämtade datorn (med WORD, woooow.... "Äntligen" kan jag plugga igen) o lite annat. Verkar som om jag flyttar hit sakta men säkert.. och så är det :) Nu har jag bott här non-stop hos T i snart 3 veckor och det funkar jättebra och är hur mysigt som helst så här stannar vi kvar! 


Igår satte jag mig på EH i 2 h med en negerboll (déjà vu??) och Sossosso i örat :) lika trävlet som vanligt förstås! Vi diskuterade valborg och som det ser ut så ska vi till Lund. Än så länge är det bara vi men alla får hänga på, ju fler desto roligare, och vi kommer ändå möta upp fler där nere på plats :D Hoppas på fint väder bara!

 

Ikväll e det Så ska det låta :D Jag ska nog köpa hem en B&J Fairly Nuts.. Mööms :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback