la holm



Halloj hopp! Nu är jag hemma på Andersberg för några timmar iaf! Konstigt, så fort jag kommer innanför dörren här så känns det som om jag varit här hela tiden varje dag de senaste två veckorna. Men ack nej!

I Halmstad har det varit vackert väder ett par darnu =) spenderade några timmar i Picassoparken i måndags. MYS!





Igår var en spännande dag, först skola mellan 9 och 15, sen tog Erica o jag bilen till Eurostop, handlade massa mat, hon sökte några jobb, sen inom A-berg o hämta lite grejer, och sen hem. Sen kom Thomas hem och skulle till Galgberget o springa, jag hängde på. Tänkte att jag kan ju iaf springa ett varv, 3 km eftersom jag typ aldrig klarat mer innan (jo men jag har inget bevis) men efter ett varv kände jag bara att "äh vafan, vi fortsätter!" SÅ JAG SPRANG ETT TILL! Grejen e att jag hade möjligtvis kunnat orka ett tredje.. Då hade jag sprungit 9 km :) Alltså nästan en mil!
Så mycket roligare att ha nån att springa med också, även om jag e osocial o måste ha musik. Kändes extra kul att jag kutade efter Thomas medan jag lyssnade på "I'm your biggest fan, I'll follow you until you loves me!!" Var tvungen att skratta högt där.
Tyvärr avslutade vi kvällen med B&J och med den svalde jag även stoltheten.

Idag flumpluggade jag med Anna som vanligt innan vi stack till stan o mötte upp Erica och Angela för lunchbuffé på BULLS<3 Nu är jag som sagt "hemma" (borta) ett par timmar för att baka cheesecake och ge presenter till SANNE som har fyllt år! Hoppas nu inte hon hinner läsa detta innan vi går upp o överraskar.. Väntar nog ett tag innan jag publicerar.

Skolan imorse..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback