boat reduce




I'm so lucky lucky! It's LÖRDA :D

Först i främst, tack till Holm som lade märke till att min tidigare inlägg antydde att Halmstad låg i Skåne. Så är självklart ej fallet. Det ligger i.. Bohuslän........  kanske......


Tanken var ju att Angela o Anna o jag skulle ut o svira ikväll, men vi tog det igår istället =) Emelie var också med, jätteskoj! :D Jag sminkade emelie och migsjälv här hemma först, sen drog vi o förfestade hos Angela. Tydligen fick jag mitt vin spetsat med, förklarade väl en del..





 Sen tog vi taxi till stan för att gå på Mårtenssons var det tänkt men väl i stan pallade vi inte det så vi stack till Valentine istället, gratis inträde ffs! Hängde in kläderna där, o sen sprang vi typ mellan Corner med aaspackat med folk och svettigt som bara den, och Valentine då, något glesare dansgolv! Men det var treeeevligt, blev väldigt mycket dansande och även en hel del CorePuls-moves, haha!


Ingen aning vad kl var när vi var hemma igen men emelie o jag var jävligt snurriga fortfarande, hur nu det gick till.. Usch, det var så jobbigt.. Men vi gjorde nudlar och jag åt Skagenröra med en sked.. ÖÖhh! Men kul hade vi hela kvällen :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback