saint yon




Då var det måndag! Ledig sådan, har två lektioner imorgon och två nästa tisdag, annars är jag ledig ;) Känns något bra ja, fast Anna, Angela o jag måste börja på vårt projekt som ska in om 2-3 v, så vi har att göra ändå kan jag sä!

Jaha, helgen då? På fredagen var vi hos svärföräldrarna, jag fick försenad födelsedagspresent samt ett grattiskort där det bl.a. stod "Du har vunnit våra hjärtan!" Fattar ni vad glad jag blev? Trodde jag skulle börja storgråta där vid matbordet.. Men lyckades kringgå det. Det blev underbar middag som vanligt, och sen På spåret på det, innan vi åkte hem igen.

Lördagen skulle Thomas ha handledarkurs och jag gick på stan istället. Vid 16-tiden åkte vi sedan till Båstad och Hotel Skansen där vi checkade in, bytte om o gick till spat o flöt rundor. Träffade även min kära Moan som hade nyheter = min old love Oskar jobbade tydligen i restaurangen denna kväll. Hade inte Thomas stått bredvid  när hon berättade det hade jag nog hoppat från balkongen. Väldigt komiskt det hela.

Vi gick tillbaka till vårt rum, Moa kom med gratis snacks o skumpa (Tack love!) o vi bytte om innan vi tågade ner till restaurang Sand. Mycket riktigt. Möttes av ett skäggigt välkänt otroligt tilldragande ansikte som t.o.m. log mot mig. Jag log och nickade lite stelt tillbaka, sen var det inte mycket mer med det. Dock kommenterade Thomas resten av kvällen "hunken är bakom dig", "hunken glor", "ta min hand, hunken kommer hitåt". Haha!

Det blev gratinerad hummer för oss båda, man får ju passa på när man har halva priset! Att vinet kostade femhundra hade vi dock inte räknat med men vafan sa vi och drack upp. Det blev även efterrätt med chokladmousse, rostade jordnötter, vit choklad m.m. innan vi gick tillbaka till vårt rum och slocknade.

 

 

Kommentarer
Postat av: Moa

naw var tommen svartsjuk under middagen ;) kände han sig hotat? haha

2010-02-15 @ 15:54:40
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback