swear bro



Asså jag har typ träffat min svärbror 4 ggr typ. Men de senaste två ggrna har vi suttit o pratat i en timme each helt ensamma. Jag skulle låna thomas lägenhet tors-fre men det hade visst brodern anders också tänkt, så vi krockade där o satt o snackade, och igår skulle jag dit o hämta en sak o vi satt ännu en timme o snackade.

Ikväll kommet thomas hem från semestern (:D) och tanken var att anders, hans flickvän Ida och jag skulle typ fixa mat o överraskna tommen när han kommer nån gång vid 22. Så jag var på EuroStop själv med Anders och Ida idag, hade inte ens träffat ida förut! Men hon var skitrolig o jättetrevlig så där gick jag med min svärbror o kände mig hur hemma som helst. Nu ska de dock inte va med ikväll så jag ska överraskna thomas själv, men det blir nog bra!

Jag älskar min nya extrafamilj :D






Hahaha förresten, framsidan på Hallandsposten idag... Hahahahahaha! Jag hoppas det fallit bort en bit på den högra killens face.. HAHA!






Fettskoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback