member high



Hej hopp! Denna helgen har ju gått nååådigt snabbt alltså.. I fredags hade jag tenta i biokemi o vi får hoppas att det gick vägen.. Första halvan kändes bra, får hoppas de kompletterar de tre sista frågorna jag inte skriv nåt på alls. ..

På kvällen följde jag med thomas till hans kompisar på fest, vi var ca 30 pers i en tvåa men det var faktiskt väldigt trevligt. Träffade en sjukt trevlig tjej som jag typ satt o snackade med hela kvällen. Tänk att det kan klicka så direkt ibland! Vi kom ändå hem rätt tidigt, ca halv 2. När jag blir full så blir jag Louie, o när Thomas blir full så blir han Hank, vi e alltså schizofrena båda två.. Louie kom fram liiide för bra kanske, medan Hank knappt syntes till.






Lördagen mådde jag rätt fint ändå. Vi kollade på filmen Nothing but the truth som var bra! Sen var vi hos mina blivande svärföräldrar mellan 16 och 21:30 ungefär, fikade, sen åt vi kycklinglasagne (WOW så gött) till middag o drack vin o pratade. Och testade reaktionsförmågor med en linjal. Svärmor o jag skrattade så vi grät. Det var skitkul o ja var så himla glad! Sen satt vi o pratade om vad fina barn vi skulle få. Fina tänder, tjockt hår med självfall.. och genomsnäll förstås.. Blir prima vara detdär, fast lite konstigt att prata om det redan liksom.. Men kul :D

Idag var vi på längdåkningsfärd på en golfbana (faktiskt funkade det!) med thomas bästa kompis Martin och hans flickvän Anna som inte var nåe vidare :P För att va min 2a gång i livet på längdåknings så var jag jävligt bra! Och sjukt bra motion, jag var så jääädra svettig. Men ju mer vältränad desto mer svettas man you know?

Väl hemma lagade T o jag nån skum mat som dock blev skitgod.. Sedan kollade vi Van The Man och låg o lyssnade på musik i flera timmar. Helt underbart.




Hamnade lite efter ett tag dock...




Imorrn är jag ledig men känns som om det finns massor att ta itu med.. T o jag ska boxas på nya Nautilusgymmet på kvällen iaf.



GÖTT!



Kommentarer
Postat av: emzz

men awww lolzz.. du har skaffat pojkvän och blivit helt seriös :D jag är glad för din skull :D

2010-01-18 @ 14:25:55
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback