law maybes



God kväll!

Lördagen bjöd på resa T/R till.. MLAMLÖ. Mlamlamlammlö. Familjen o jag, vi besökte city, Malmö arena, Entré m.m... Det var trevligt :)





Kvällen var bokad att spenderas hos Elvira med henne, Sofia, Lilli, Isa, fast utan utgång för med del då mitt huvud typ var proppat med fetvadd o jag hade ont i huvud, öron, näsa och hals. Men planer ändrades och plötsligt satt Thomas i bilen till Halmstad "bara för att jag ville det".. När jag frågar nån om nåt sånt spontant så är jag inte van vid att den säger "Jamen klart jag kommer! När, var, hur?". Men jag får väl börja vänja mig.... =)

Men hela kvällen blev i alla fall jättelyckad! Är skitglad att vi åkte dit, Elvira, Lilli o Isa hade med sina pojkvänner också samt några kompisar till. Vi satt o lyssnade på Vad har du under blusen Rut och annat. Elvira hade fixat massa smågott o bjöd på bål m.m.... Himla trevligt! Sedan åkte T & jag hem vid halv 1, medan de andra drog till Tivoli. Och för en gångs skull kände jag inte alls "faan, nu missar jag allt kul". Jag brydde mig inte ett blekaste skit, även om jag var sugen på att hänga med ett tag. Går fler tåg ;)

Söndagsmorgonen bjöd på promenad i -10grader kalla brunnsparken innan hallänningen åkte hem igen. Sedan skulle jag plugga men somnade på soffan. Ack ack ack. Efter evig väntan att Sofia skulle få tummen ur ringmuskeln o ringa så var vi ute och gick vår vanliga runda, och sedan tittade jag o pappa på filmen Departed som var bra!


Ikväll är det filmkväll hos Anne och det ska bli skitkul! Nu ska jag lämna datorn och plugga. Och det vet vi ju alla  hur det brukar gå med den saken. Skål och garage!





Kommentarer
Postat av: Moa

sööööt bild :) mlamömlamö :):)

2010-01-04 @ 16:36:08
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback