sardinia in



Haaajkväll!

LÖN DAG LIKSOM! Naj! Gårdagen blev att systrarna Sandberg och jag tog bussen ut till Laröd o stack hem till Carl Pilman som stod för värdskapet. Där blev det snittar, sen räksoppa till förrätt, entrecôte o potatisgratäng till huvudrätt och nån väldigt (pinsamt) enkel pannacotta med mynta och hallon som vi stod för. Riktigt smaskigt var alltihop!

Kvällen flöt på och tolvslaget firades in på verandan med utsikt över hela Danmark.. Jävlar vad de sköts. WOOHOOHOJOO! Sedan pratade jag med Thomas i telefon vilket inte var så smart eftersom jag började typ storböla o var allmänt jättepinsam.. Menmen! Efter många timmar biljard och andra lustigheter så föll sofia o jag i soffan halv 8, halv 10 vaknade vi igen och halv 11 tog vi och Gustav bussen till Ramlösa. Väl hemma så åt jag frukost innan jag sov i 4 h. Sedan kl 3 idag har jag sen suttit på datorn typ.. Man e ju så jävla seg. Halsen är helt trasig också så det var ju inte mycket att ha.. Kommer inte ljud hur myckt jag ens försöker. Men det e rätt skönt att vara tyst ibland!

Imorgon skulle vi egentligen till Vallåsen men ingen är så sugen då det ska bli runt -10 grader. Fy farao, jag dör ju redan vid nollan.. Men på kvällen imorrn blir det nog i alla fall fest hos Elvira med gamla godingar o massa skitsnack. Det e nice =)








 



GOTT NYTT ÅR <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kjol

2010-01-03 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback