Hej hej hej


Jag har alltså problem med rubrik till inlägg o då skriver jag typ varannan vecka. Stackars de jävlarna som skriver typ 5 inlägg om dagen!
 
Jaha, allt bra å så ellor?  Minns inte vad jag skrev här sist.. Jag sitter här mör o go iallafall. Vi hade spinningpass på Friskis o Svettis med jobbet idag. Efter det körde jag o Emy boxning, inte världens hårdaste pass men man var ju redan rejält utpumpad från spinningen så det var lite jobbigt! Nu sitter jag å väntar på att House ska börja :) förra veckan var ju Emelie här på en trevlig kväll vid den här tiden! Åh ja o vi gjorde världens godaste delicato-bollar! Jag hade iofs velat ha några sockerkorn i men Emelie o Thomas var så nöjda såå..
 
Annars, ja, nu e det höst.. Rätt mysigt :) var ju aldrig nån sommar så är ju inte direkt något att sakna.. Jag var ute med Emy på Mårtensson i lördags. Riktigt kul :) hade köpt världens mest gigantiska morötter till förfesten, som vi skulle ha o doppa i salsa å så.. Till den underbara nachotallriken vi gjorde.. men typ 1 kg ost var.. mmmmmmm... Men hursomhelst, morötterna var ju mycket roligare att fotas med såklart. Så nu har jag typ 200 bilder att gå igenom. Tur att majoriteten går direkt i papperskorgen!
 
I helgen ska jag hem till HBG fre-lör å se Sossos nya lägenhet som hon köpt :) mysigt! Sen ska jag passa på å rensa min gamla garderob i Ramlösa.. Så blir mamma glad.. å får mer plats till sina egna kläder...  Sen på eftermiddagen åker jag med familjen upp till Thomas föräldrar i Simlångsdalen.. så ska vi äta krabba o massa gott ! Kanske hinner med lite svampplockning med.. Hoppas!
 
Annars 2... Ja vi bokade London i söndags! Åker på en miniweekend, från lördag morgon 10 nov till måndag kväll 12 nov.. Thomas fyller ju den 11 så det blir lagom. Måste bara komma på nåt å köpa. Men finns en del han behöver.. Jacka.. parfym.. mm, mm... Längtar efter att få köpa julklappar med! Vi gjorde ju inte det förra året för vi testade ju julklappsspelet istället. Gick totalt åt helvete.. Hahaha fy fan vilket skit.. Sånt ska man göra med fulla kompisar och inte snåla mormor o farmor :P
 
Happ nu ska jag förbereda de gigantiska morötter till det de var ämnade för från början! Några bilder från lördagen ;)
 
NÄHÄ de var för stora eller nåt.. tråååkigt! Ska försöka senare!
 
 
Trackback