snowy lengths



Då var man på Halmstadsk mark igen! Hade sånt jävla flyt när jag kom hit på tisdagen.. Alla tåg var typ sena utom mitt ;) Woaoaowowo! Sen släpade jag min rullväska i 20 cm snö ca 2 km för att sola. Hade väl en dm snö på huvud och axlar med när jag väl kom in på solariet, och ni tror inte att Angela sitter där. Hon slutade aldrig skratta heller, och jag som redan var skitförbannad... Fast sen lugnade jag mig o såg faktiskt det komiska i det hela.

På kvällen såg jag o Thomas på Baksmällan, jo den var rolig och vi skrattade mycket men jag vet inte.. Jag hade väl väntat mig mer, eller så var jag för trött för att inse hur bra den var..

Igår hade T o jag en väldigt äventyrlig dag dock! Vi fick först besök av hans föräldrar o bror till frukost, och sedan tog han o jag bilen ut till samma sjö där vi var för några veckor sedan och gick. Med oss hade vi isborr, varm choklad, sittfäll, skridskor.. Skrillorna kom ju dock inte till användning eftersom det var ca 20 cm snö på isen.. Men isen var typ 20 cm tjock också kunde vi konstatera efter att ha borrat genom. Nästa gång ska vi ha med fiskespö också!





Vi satte oss mitt på sjön och o drack varm choklad och snöt oss istället!

 






Efter detta åkte vi hem till hans föräldrar och lånade längdskidor och tog oss en rejäl runda på några km, första gången för mig! Rätt kul, iaf när man skulle nerför.... Sen var det bara hem till honom och dega resten av kvällen.

Nu kom jag nyss hem till A-berg o väntar på att Emelie o hennes mamma ska komma.. Tänkte ge mig på att plugga lite, det behövs!!!!!!..

Skola imorgon. Ska bli skönt faktiskt =)



ADIOS!



Kommentarer
Postat av: Moa

så himla fint foto på er! speciellt på dig!! :):)

2010-01-07 @ 18:02:10
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback