vact diva






Hej höpp!  Här händer det grejor! Eller nåt.. I fredags började skolan igen. Sen skulle Thomas o jag ut o äta på restaurang som lite fint folk. Vi käkade grillad ryggbiff o svärdfisk provencale på Yoss. Gissa vilken jag tog? Till det drack vi vin.
Sen blev vi sugna på lite promille så vi gick till The Corner som inte hade öppnat ännu, utan hamnade på nån alkispub, fast jag kan ju inte påstå vi hade tråkigt där.. En hemlös tant försökte sno mina vantar! Eller hur man ska se det. Ja, där blev det 3 öl var till under ett par timmar.

Sen vid kl23 The Corner som hade öppnat. 4 öl/cider var beställdes innan det blev för mycket folk. Där satt vi med våra 8 flaskor framför oss. Sen stack vi till Tre Hjärtan som hade ett mysigt dansgolv med live-musik och ingen av oss kunde blunda utan att hålla på å spy. Så då gick (sprang) vi hem och däckade efter en hel del fjant.



Moa, liknar han inte Råttan aka Martin Henrysson här? :O



Igår lördag mådde vi inte prima, kl halv 2 släpade jag mig ur sängen med handen för munnen men upptäckte till min stora glädje att det var helt fantastiskt underbart fint väder ute så jag gick hem glad och sjungandes typ. Snön glittrade och inget kunde bli bättre!

Väl hemma tog det ett par timmar innan man började med plugget. Och det varade inte så värst länge heller. För sen kom Thomas hit för han hade inget bättre för sig, och vi kollade på Scary Movie med Sanne, Sofie, Emelie och Axe-hunden.. Mysigt!



Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA ja det gör han XD stackare ^^ hahahaha



..och du åt svärdfisk? annars är du ocool :P

2010-01-10 @ 22:48:39
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback