consecutive salvi





Gomorron gomorron gomorron! Sitter o försöka torka tårarna eftersom jag kollat på Aladdin.. Haha tårarna bara rann ! Gulligt <3 :'C

Befinner mig alltså i HBG sen i tisdags! Röntgen i Ängelholm gick bra fast maskinen lät så jag trodde seriöst jag skulle vara döv när den väl stängdes av. Käkade dammsugare för att trösta mig. Väl i HBG åkte jag direkt hem till Sofia, och sen drog vi ner i stan för att gå på banken och käka en sushi som jag är skyldig henne sedan "länge".

Igår var mamma o jag på Väla och jag köpte en enkel klänning att ha på mig på studenten, samt present till Danne!! :D vågar inte skriva vad för jag är inte 100 på att han INTE läser min blogg.. Kommer bild sen.

Fan vad det regnar idag.. SUGER! Så tråkigt om det blir samma väder imorgon.... Vilket det lär bli.. Men det ska bli så himla kul ändå =) Thomas och Sofia kommer hit med gästerna och äter och dricker m.m, sen senare på kvällen sticker vi hem till Elvira och Marcus dit även Isa och Marcus kommer iallafall ett tag! Sen blir det nog Bishop arms för att prova fruktöl som Sosso tjatar om, och sen kanske Harrys eftersom Lilli jobbar där då.. Annars GP eller nåt annat kul ställe ;) LÖÖÖSER SAJ!

Ikväll kommer mormor o morbror Håkan! Mamma och jag ska ut och palla björkris ;) CIAO!


Inga bilder idag, det fick ni tillräckligt i förra inlägget!



pöss


Kommentarer
Postat av: Johanna

vafan inte visste jag att du också har piercing i navlen :P

2010-07-18 @ 17:00:45
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback