contain wind



Tjabbalabba vad händer och fötter?

Jag tycker inte jag gör så mycket vettigt. Bara sånt jag tycker om. Varför ska man göra annat? Av samma anledning som man inte ska umgås med idioter!


I lördags, eller lördASG om man så vill, så var vi uuuute! Jag, Angela, Sanne, Sofie och Sofies storasyster Åsa förfestade uppe hos dem med "Jag har aldrig.." och "Bibeln".. HAHA, tydligen kan jag tänka mig att äta människobajs för tusen kronor. Jaja, jag upphör aldrig att förvåna mig själv..

Vi stack in till B&B vid 12-tiden efter att jag och Angela krängt diverse råa ägg och riktigt tuggat gulan o tyckt att den var riktigt god.. Ja, plockade upp en Erica på vägen, JAg skjutsade henne och var typ döv när vi väl kom in till stan efter hennes hejdlösa skrik hela jävla vägen. Herregud jag vet väl vad jag gör! Typ. Någon gång på vägen ringde jag upp restaurang Sand bordsbokning och sjöng därmed Alcazar för dem.



 
 



Sen efter stängning blev det McD och hemfärd för alla utom Sanne (se bild).. Hemma runt halv 5, satte mig på Facebook o lade upp bilder fram till halv 6.. Var så jäävla trött o bara längtade efter att sova.. Så när jag väl skulle slänga mig i sängen så har Thomas ringt massa ggr o smsat o skrivit "Ring mig, är utelåst och åker polisbil!!" Så han hade blivit övergiven av en kompis och var utelåst, pank och helt sönderfrusen i Ängelholm.

Så han hade fått ringa 112 så de skickade en polisbil som körde honom till en Statoilmack där han fick kaffe och en macka o värmde sig lite. Så det var bara för mig att av med morgonrocken och cykla in till stan igen, ta ut 800spänn o vänta in thomas som kom med taxi. Ängelholm->Halmstad för 800spänn är väl helt ok, iaf om kompisen som övergav en ska betala. Så vi föll inte i säng förrän vid 7 och då började det ljusna. Vår, någon!?


Imorgon är det 3-timmars träning med angela som gäller!
Först en timmes BodyCombat, sen en timmes Step och sedan CorePuls på det. Sen blir det väl spinning senare i veckan. Så jävla nimt!




PUSSHAAAAAAAJ

Kommentarer
Postat av: Moa

ringde du seriöst och sjöng för sand :O XD

2010-03-08 @ 22:01:15
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah-ah-ah-ah far to cool let's let's talk 'bout 'bout that that!

2010-03-13 @ 00:39:45
Postat av: Anonym

ah-ah-ah-ah far to cool let's let's talk 'bout 'bout that that!

2010-03-13 @ 00:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback