jongleur it




Halli! Vadan är detta, Lolls bloggar mitt i veckan! Ja men vad faaaan....... Jag är ledig imorgon! Och på torsdag! Så jag fick jävligt brått att fylla dessa luckor. Annars kommer jag bara hemma och sakna. Finns bara en människa genom tiderna som fått mig att börja gråta om jag tittar på en bild av personen... att man kan älska någon så vansinnigt mycket...

ÄÄÄHHHH det var inte det jag ville säga! Jag ville säga.. att...eeeejo Jag har fyllt mina lediga dagar med Robban o mamma! Robin Torkar i egen hög person kommer hit imorgon! Har blivit framskjutet så länge, undrar om jag ens sett den mannen sen studenten. Men imorrn kommer han iaf hit :) Ska bli himla kul.. Emelie ska va med o vi ska käka sushi på STAUNS BESTA SOSHISTELLE SÅKLARRT o prata gamla Nya Zeeland-minnen o annat.

Sen kommer eventually mamma hit och fyller o förgyller o fördriver min torsdag! Blir väl shopping o mat! Gott snack!









Kommentarer
Postat av: Moa

heter han seriöst torkar i efternanm? :P

2010-03-24 @ 09:16:29
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Robin

MOBBA INTE MITT EFTERNAMN! ;.

2010-03-25 @ 15:29:31
URL: http://robinwashere.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback